مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 11:372022-08-22دانش

تسهیلات ویژه برای متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد پردیس


رییس دانشگاه آزاد واحد نوآور و فناور پردیس گفت: ما به دنبال این هستیم که ورود دانشجویان به اکوسیستم ناحیه نوآوری تسهیل شود، بنابراین تسهیلات و تخفیفاتی برای گروه های مختلف دانشجویی در نظر گرفته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، حامد افشاری رییس دانشگاه آزاد واحد نوآور و فناور پردیس گفت: ما به دنبال این هستیم که ورود دانشجویان به اکوسیستم ناحیه نوآوری تسهیل شود، بنابراین تسهیلات و تخفیفاتی برای گروه های مختلف دانشجویی در نظر گرفته ایم.

وی در این باره گفت: واحد پردیس به عنوان تنها واحد فناور و نوآور دانشگاه آزاد که در مجاورت پارک فناوری پردیس واقع شده، نیازهای اکوسیستم فناوری و فناوری پردیس را شناسایی کرده و به دنبال تربیت نیروی انسانی این اکوسیستم است.

حضور رشته های بدون آزمون در واحد پردیس وی ادامه داد: هم اکنون 45 رشته دانشگاهی برای آن دسته از دانشجویانی که علاقمند به تحصیل در واحد علوم و فناوری پردیس هستند را تدارک دیده ایم که بسیاری از این رشته ها بدون آزمون بوده و دانشجویان می توانند در این رشته ها ثبت نام کرده و در دانشگاه آزاد پردیس مشغول به تحصیل شوند.

استفاده از فضای کارآموزی در شرکت های دانش بنیان و فناور افشاری تاکید کرد: در واحد فناور و نوآور پردیس دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات ویژه برای متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد پردیس

تسهیلات ویژه برای متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد پردیس