مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 15:122022-08-22سياسي

سردار جلالی: تامین امنیت زیرساخت ها بدون صنایع بومی پدافند غیرعامل ممکن نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار جلالی در پیام خود به مناسبت 31 مردادماه، روز صنعت دفاعی با تاکید بر نقش صنایع بومی در تامین امنیت و توسعه ایران، - رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت روز صنعت دفاعی، تاکید کرد: تامین امنیت زیرساخت ها بدون صنایع بومی پدافند غیرعامل ممکن نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار جلالی در پیام خود به مناسبت 31 مردادماه، روز صنعت دفاعی با تاکید بر نقش صنایع بومی در تامین امنیت و توسعه ایران، خاطرنشان کرد: نقش برجسته و تأثیر تدابیر و سیاست های راهبردی رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز در پیشرفت صنعت دفاعی کشور، نقشی بی بدیل، مؤثر و غیرقابل انکار است.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور، دستاورد های صنعت دفاعی را الگویی برای تبدیل شدن عرصه صنعت دفاعی به نماد خودباوری و تجلی و تحقق شعار ما می توانیم دانست و متذکر شد: این توفیقات نمایش و نماد امکان تبدیل تهدیدات به فرصت ها با رویکرد انقلابی و بسیجی است.

سردار جلالی در بخش دیگری از پیام خود با اشاره به شکست الگوی تحریم دشمن برای متوقف سازی صنایع دفاعی ایران، این موفقیت را چراغی برای تکرار این تجربه موفق در سایر بخش ها و صنایع کشور دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جلالی: تامین امنیت زیرساخت ها بدون صنایع بومی پدافند غیرعامل ممکن نیست

سردار جلالی: تامین امنیت زیرساخت ها بدون صنایع بومی پدافند غیرعامل ممکن نیست