مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 مرداد 1401 ساعت 18:372022-08-22اجتماعي

انتقاد معاون شهردار قم از نابسامانی سرویس های مدارس


معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید بر وجود نابسامانی در وضعیت کنونی سرویس مدارس، از اجرای ناقص آیین نامه جابه جایی دانش آموزان انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مسعود طبیبی در پنجاه و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با اشاره به اخذ مجوز ردیف اعتباری با عنوان تعمیر، تجهیز و تکمیل ساختمان اداری منطقه یک شهرداری قم اظهار داشت: تا زمان آماده سازی ساختمان جدید آرتا در مجموعه آرتا، راه اندازی خط تاکسی عملیاتی خواهد شد.

وی در ادامه تعیین تکلیف نرخ پیشنهادی خدمات مربوط به حمل ونقل دانش آموزان مدارس شهر قم را موردتوجه قرارداد و گفت: آیین نامه سرویس مدارس در شهر قم به صورت ناقص اجرا می شود.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری قم ابراز کرد: در شرایط کنونی ایمنی و سلامت دانش آموزان به خاطر عدم ساماندهی سرویس مدارس در دست برخی رانندگان فاقد صلاحیت و پرخطر قرارگرفته است.

وی با بیان اینکه در سرویس مدارس برخی رانندگانی مشغول فعالیت بوده که دارای نمرات منفی بالایی هستند عنوان کرد: سبک رانندگی آن ها می تواند تبدیل به چالشی برای مدارس و خانواده ها شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد معاون شهردار قم از نابسامانی سرویس های مدارس

انتقاد معاون شهردار قم از نابسامانی سرویس های مدارس