مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 07:372022-08-23سياسي

بهره برداری پروژه بهسازی مسیر 20 کیلومتری «خشواش» آمل


فاز دوم عملیات بهسازی و آسفالت محور ارتباطی بلده ـ خشواش شهدای گمنام به طول 12 کیلومتر با اعتباری بیش از 216 میلیارد ریال افتتاح شد تا در مجموع مسیر 20 کیلومتری منطقه زیر بار ترافیک رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، فاز دوم عملیات بهسازی و آسفالت محور ارتباطی بلده ـ خشواش بخش امامزاده عبدالله شامگاه دوشنبه به عنوان مسیر دسترسی به مزار شهدای گمنام به طول 12 کیلومتر با اعتباری بیش از 216 میلیارد ریال با حضور مسؤولان کشوری، استانی و شهری به بهره برداری رسید.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار کرد: مسیر ارتباطی خوشواش مسیر 20 کیلومتری را شامل می شود که با مشارکت مردمی، خیران و پیشگام شدن یکی از روحانیون نیک اندیش منطقه به بهره برداری رسید.

رضا حاجی پور با اشاره به اینکه در گام نخست با مشارکت خیران مبلغ 500 میلیون تومان جمع آوری شد، افزود: با ادامه روند مردم برای زیرسازی و آسفالت این جاده حدود 4 میلیارد تومان یاری رساندند تا در مجموع مسیر 20 کیلومتری با اعتباری بیش از 30 میلیارد تومان به بهره برداری برسد.

وی گفت: این مسیر ارتباطی زیبا و جذاب است که می تواند علاوه بر قرار داشتن مزار شهدای گمنام در بخش سیاحتی، با در اختیار داشتن مناظر بکر و آب و هوای کوهستانی و صعب‎العبور در زمینه گردشگری و توریست بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری پروژه بهسازی مسیر 20 کیلومتری «خشواش» آمل

بهره برداری پروژه بهسازی مسیر 20 کیلومتری «خشواش» آمل