مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 10:472022-08-23دانش

کاربید سیلیکون برای تولید قطعات قابل کاشت در بدن استفاده شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با همکاری شرکت تاسیسات ملی نانوساخت استرالیا (ANFF-Q) و محققان مرکز میکرو و نانوتکنولوژی کویینزلند دانشگاه گریفیث (QMNC) و دانشگاه نیوساوث وست، - با همکاری شرکت تاسیسات ملی نانوساخت استرالیا و محققان دانشگاه گریفیث (QMNC) و دانشگاه نیوساوث وست، ابزاری انعطاف پذیر و قابل کاشت ساخته شده است که می تواند به عنوان رابط استفاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با همکاری شرکت تاسیسات ملی نانوساخت استرالیا (ANFF-Q) و محققان مرکز میکرو و نانوتکنولوژی کویینزلند دانشگاه گریفیث (QMNC) و دانشگاه نیوساوث وست، ابزاری انعطاف پذیر و قابل کاشت ساخته شده است که می تواند به عنوان رابط استفاده شود.

این قطعه الکترونیکی قابل کاشت و انعطاف پذیر به لطف فناوری جدید توسعه یافته توسط یک تیم تحقیقاتی از دانشگاه گریفیث و دانشگاه نیوساوث وست سیدنی، یک گام به سمت کاربرد های بالینی نزدیک تر شده هستند.

فناوری کاربید سیلیکون به عنوان پلت فرم جدید برای ساخت این رابط بافت زیستی الکترونیکی استفاده شد.

این پروژه توسط مرکز میکرو و نانوتکنولوژی کویینزلند دانشگاه گریفیث میزبانی شد که بخشی از تاسیسات ملی نانوساخت استرالیا (ANFF-Q) را در خود جای داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربید سیلیکون برای تولید قطعات قابل کاشت در بدن استفاده شد

کاربید سیلیکون برای تولید قطعات قابل کاشت در بدن استفاده شد