مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 11:472022-08-23بين الملل

تلاش تل آویو برای دلجویی از مصر؛ مهلت آخر جهاد اسلامی به صهیونیست ها


یک روزنامه عربی به نقل از منابع آگاه مصری، محتوای دیدار محرمانه رییس شاباک و رییس سازمان اطلاعات مصر در قاهره را فاش کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رونن بار رییس شاباک یکشنبه هفته جاری سفری محرمانه به قاهره داشت و در آنجا با عباس کامل رییس سازمان اطلاعات مصر دیدار کرد.

منابع مصری آگاه به پرونده میانجی گری میان گروه های فلسطینی و یعنی خلیل عواوده و بسام السعدی قرار دارد.

یک منبع مصری گفت، رییس سازمان اطلاعات مصر تأکید کرده که پس از دیدار با یکی از سران جهاد اسلامی در قاهره مهلت آخر را از این جنبش در خصوص پایبندی به آتش بس گرفته مشروط به اینکه مصر نیز تمام تلاش خود را برای حل بحران مربوط به دو اسیر یاد شده انجام دهد.

در همین رابطه، منابع عبری، جمعه هفته گذشته خبر دادند که پس از درخواست عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر از تل آویو برای توقف دستگیری ها در کرانه باختری و عدم پاسخگویی به خواسته، روابط مصر و رژیم صهیونیستی در پی حمله اخیر به نوار غزه بحرانی شده است.

  بنابر گزارش روزنامه عبری هاآرتص ، بحران در روابط تل آویو و قاهره که هم اکنون به دور از چشم رسانه ها در حال مدیریت شدن است، تا این لحظه به هماهنگی های امنیتی میان مصر و رژیم صهیونیستی لطمه زده است؛ هماهنگی هایی که در دهه اخیر بهبود یافته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش تل آویو برای دلجویی از مصر؛ مهلت آخر جهاد اسلامی به صهیونیست ها

تلاش تل آویو برای دلجویی از مصر؛ مهلت آخر جهاد اسلامی به صهیونیست ها