مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 16:472022-08-23سياسي

مجلس پیگیر فرار مالیاتی شرکت های چند ملیتی تولید سیگار باشد


عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: مجلس باید پرداخت نکردن مالیات از سوی شرکت های خارجی چند ملیتی تولید سیگار را به طور جدی پیگیری کند .

- اخبار شرکت ها؛ عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با انتقاد از پرداخت نکردن مالیات از سوی کمپانی های خارجی چند ملیتی تولید کننده سیگار در داخل کشور گفت:مجلس باید پرداخت نکردن مالیات از سوی شرکت های خارجی چند ملیتی تولید سیگار را به طور جدی پیگیری کند.

حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تولید و فروش سیگار در داخل کشور از سوی 2 شرکت خارجی چند ملیتی JTI و  BAT با ماهیت انگلیسی- آمریکایی و ژاپنی گفت: کمیسیون کشاورزی مجلس وضعیت صنعت دخانیات و کشت توتون و تنباکو را رصد می کند و در همین راستا یک بار از آقای شیخان مدیرعامل شرکت دخانیات ایران دعوت کرد و در جلسه رسمی کمیسیون گزارشی ارائه شد.

وی افزود: در این جلسه مدیرعامل شرکت دخانیات ایران نسبت به برخی موضوعات از جمله فعالیت شرکت های چند ملیتی انتقاد و گلایه داشت و بر ضرورت حمایت از صنعت دخانیات داخلی و کشاورزان توتونکار و تنباکو کار تاکید کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه در حال حاضر مصرف سیگار در داخل کشور به شکل عجیبی افزایش یافته، تصریح کرد: مصرف زیاد سیگار در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس پیگیر فرار مالیاتی شرکت های چند ملیتی تولید سیگار باشد

مجلس پیگیر فرار مالیاتی شرکت های چند ملیتی تولید سیگار باشد