مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 20:022022-08-23سياسي

مدیرکل ارشاد یزد: 52 نفر از اعضای خانه مطبوعات یزد لغو عضویت شدند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزدگفت: بر اساس برسسی های انجام شده صلاحیت 52 نفر از اعضای خانه مطبوعات استان رد و لغو عضویت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز در حاشیه نشست خبری استاندار یزد که به مناسبت هفته دولت انجام شده است، در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران اظهار کرد: در اولین دیدار خود با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان، خواستار پالایش اعضای خانه شدم و تاکید کردم باید کسانی عضو و از خدمات بهره مند شوند که طبق قانون شرایط عضویت را دارا باشند.

وی افزود: با همکاری خانه مطبوعات این اتفاق رقم خورد و شرایط قانونی همه اعضا مورد بازبینی قرار گرفت و عضویت کسانی که به هر دلیل امکان باقی ماندن در خانه را نداشتند، لغو شد.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان یزد گفت: با لغو عضویت 52 نفر در حال حاضر 96 نفر از اهالی رسانه عضو خانه مطبوعات استان هستند و از خدمات در نظر گرفته شده بهره مند خواهند شد.

عابدی در پایان با اشاره به لزوم حرفه ای گری در عرصه خبرنگاری و مطبوعات تأکید کرد: خبرنگارانی که به صورت دائم و ثابت در عرصه رسانه ای استان فعالیت می کنند زیاد نیستند و لازمه حمایت صحیح از این خبرنگاران، احصاء کسانی است که خبرنگاری و رسانه اشتغال اصلی آنهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل ارشاد یزد: 52 نفر از اعضای خانه مطبوعات یزد لغو عضویت شدند

مدیرکل ارشاد یزد: 52 نفر از اعضای خانه مطبوعات یزد لغو عضویت شدند