مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 06:122022-08-24سياسي

نمایندگان مجلس مشکلات کشور را تنها پای دولت ننویسند


استاد دانشگاه با اشاره به اینکه برای حل مشکلات، مجلس نیز باید به دولت کمک کند، گفت: اگر نقصان و مشکلی در کشور وجود دارد، نمایندگان مجلس این را تنها پای دولت ننویسند، - علی شمس الدینی استاد دانشگاه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در مورد انتقادات اخیر برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به دولت گفت: انتقاداتی که به دولت وارد می شود را باید از دو دیدگاه بررسی کرد؛ دیدگاه اول این است که نمایندگان دغدغه هایی در مورد عملکرد دولت دارند و لازم است به گوش دولت برسانند.

وی با بیان اینکه رسانه ای شدن این دغدغه ها کار صحیحی نیست افزود: رهبر معظم انقلاب به مجلس لقب مجلس انقلابی دادند، از طرفی قاعدتا دولت را هم دولتی انقلابی می دانیم و به همین دلیل انتظاری که مردم و قشر دانشگاهی از این مجلس دارند این است که حداقل از دولت انقلابی حمایت کند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: صفتی که رهبری به مجلس دادند یک امتیاز نبود بلکه رسالتی بود که بر دوش مجلس گذاشته بودند؛ انتظار ایشان از قوه مقننه در قالب صفتی که به مجلس دادند نشان داده شد، لذا انتظار از مجلس این است که انقلابی عمل کند و رفتار سیاسی نداشته باشد.

شمس الدینی ادامه داد: اگر از منظر دوم بخواهیم نگاه کنیم، مساله این است که عده ای از نمایندگان با توجه به مشکلاتی که در جامعه وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس مشکلات کشور را تنها پای دولت ننویسند

نمایندگان مجلس مشکلات کشور را تنها پای دولت ننویسند