مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 07:372022-08-24سياسي

شیوه اطلاع رسانی ادارات هرمزگان در هفته دولت ارزیابی می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان از ارزیابی ادارات و رسانه ها در اطلاع رسانی برنامه ها و پروژه های هفته دولت و تقدیر از برترین ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان امروز در سومین جلسه شورای اطلاع رسانی هرمزگان ضمن تاکید بر اهمیت پروژه ها و برنامه های هفته دولت گفت: اطلاع رسانی عملکرد یکساله دولت و خدمات ارایه شده به مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و سعی شود به تاثیر این خدمات در زندگی مردم و بهبود کیفیت زندگی و امید آفرینی پرداخته شود.

وی افزود: توجه به کیفیت اطلاع رسانی و تولید محتوای مناسب و ضریب انتشار اخبار و اطلاع رسانی در سطح و گستره ی استانی و ملی  مورد تاکید در ارزیابی هاست و تیمی متشکل از کارشناسان و اساتید مطرح این ارزیابی را انجام خواهند داد.

کامرانی، امید بخشی به جامعه را از اولویت ها و محورهای اطلاع رسانی در هفته دولت دانست و بیان کرد: در کنار عدد و رقم پروژه ها به اثر بخشی، اشتغال، محرومیت زدایی و نقش پروژه ها در پیشرفت استان و کشور اشاره شود.

استاندار بر افتتاح مردمی پروژه ها تأکید دارند وی گفت: استاندار هرمزگان تاکید دارد پروژه های هفته دولت بصورت کاملا مردمی افتتاح شود و انعکاس خبری آن نیز به گونه ای باشد که اکث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه اطلاع رسانی ادارات هرمزگان در هفته دولت ارزیابی می شود

شیوه اطلاع رسانی ادارات هرمزگان در هفته دولت ارزیابی می شود