مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 09:522022-08-24سياسي

اطلاعیه مجلس درباره تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه


روابط عمومی مجلس در اطلاعیه ای درباره گزارش تحقیق و تفحص فولاد مبارکه اعلام کرد: آن چه در فضای رسانه ای منتشر شده است نسخه ای از گزارش تحقیق و تفحص است که باید بعد از بررسی نهایی و اصلاح لازم به قوه قضاییه ارجاع شود و برای انتشار عمومی نبوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روابط عمومی مجلس اعلام کرد که پس از قرائت گزارش نهایی کمیسیون صنایع و معادن در مورد تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت فولاد مبارکه اصفهان در اجرای ماده (212) آیین نامه داخلی مجلس در صحن علنی، گزارشی از تحقیق و تفحص در رسانه ها منتشر شد که در این باره ذکر نکاتی ضروری است: 1- گزارش تحقیق و تفحص مجلس نشان دهنده جدیت مجلس یازدهم در وظایف نظارتی است.

انداختن نورافکن بر تاریکخانه شرکت های دولتی و خصولتی از اولویت های این مجلس بوده است که با جدیت بیشتری آن را پیگیری خواهد کرد.

2- تحقیق و تفحص مجلس از جمله ساختارسازی های قانون اساسی مترقی جمهوری اسلامی است که امکان نظارت نمایندگان مردم برای مبارزه با تخلف و فساد را ایجاد می کند، این گزارش خود بهترین شاهد بر فاسد نبودن ساختار نظام است که از درون ساختارهای خود تخلف و فساد را پیدا و افشا می کند.

این موضوع از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است که با ساختارهای متعدد نظارتی در قوای مختلف اجازه فاسد شدن سیستم و ساختار خود را نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاعیه مجلس درباره تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه

اطلاعیه مجلس درباره تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه