مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 13:022022-08-24اقتصادي

بازدید معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی از تاسیسات دشت گز گچساران


معاون وزیر نفت در بازدید از تاسیسات شرکت نفت گچساران گفت: رویکرد دولت سیزدهم در صنعت نفت تصمیم گیری در کنار کارکنان عملیاتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزازی فارس از گچساران مهدی علی مددی معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در اولین روز از هفته دولت ضمن بازدید از تاسیسات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در نشست با مدیرعامل نفت گچساران و روسای این شرکت اظهار کرد: رویکرد دولت سیزدهم  پیگیری مشکلات کارکنان در مناطق عملیاتی بوده و بهترین تصمیم برای برطرف شدن چالش های آنها گرفته شود.

وی افزود: امروز رویکرد ما در دولت سیزدهم تخصصی بوده و فقط نفتی ها تصمیم گیرنده هستند و شورای اداری گذشته که برخی حتی نفتی نیز نبوده اند برای کارکنان تصمیم می گرفتند.

 معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی خاطرنشان کرد: مشکلات دولت گذشته به دولت جدید منتقل شد اما ما برای برطرف شدن مشکلات و چالش ها آمدهدایم و در همین راستا نیز برای هر استان یک نفر را جهت حلقه ارتباطی تمامی مشکلات و ارائه آنها به مرکز معرفی کردهوایم.

وی تصریح کرد: امروز در نفت تصمیمات جزیره ای نیست بلکه یک زنجیره کامل بوده و ما با یک برنامه ریزی کامل و یک کار کارشناسی به جهت تسهیل گری مشکلات کارکنان آنها را پیگیری می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی از تاسیسات دشت گز گچساران

بازدید معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی از تاسیسات دشت گز گچساران