مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 14:172022-08-24سياسي

انتقال آب خالقوردی و بهار به همدان تا دو هفته دیگر


استاندار همدان با بیان اینکه ا تا دو هفته آینده می توانیم آب خالقوردی و بهار را به همدان انتقال دهیم در صورتی که گفته می شد سه ماه زمان نیاز دارد گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در جریان افتتاح پروژه های هفته دولت با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر الگوهای تقوا و مدیریت درست هستند و مدیران باید تلاش می کنند در مسیر آنها حرکت کنند اظهار کرد: دولت سیزدهم وارث پروژه های نیمه تمام زیادی است و در استان بیش از 26 هزار میلیارد تومان پروژه داریم که باید به اتمام برسد.

وی گفت: پروژه های نیمه تمام احصا ء شد و در جلسات کارشناسی با نهاد ریاست جمهوری صحبت هایی شد و در نهایت با انجام 10 هزار میلیارد تومان موافقت شد اما پیگیری کردیم تا اینکه به 14 هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

استاندار همدان با بیان اینکه 14 میلیارد تومان هم برای اتمام پروژه های نیمه تمام کافی نیست و باید تلاش کنیم تمام آنها را به سرانجام برسانیم افزود: بنای مدیریت شهری باید براساس درآمد پایدار باشد چراکه دیگر زمان فروش تراکم و تغییر کاربری برای شهرداری نیست.

وی گفت: امیدواریم با وضعیتی که دولت دارد، اعتبارات شهرداری هم افزایش دهیم که البته با سفر ریاست جمهوری به همدان 10 برابر اعتبار یک سال استان اختصاص یافت تا بتوانیم کارهای مهمی ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب خالقوردی و بهار به همدان تا دو هفته دیگر

انتقال آب خالقوردی و بهار به همدان تا دو هفته دیگر