مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 14:372022-08-24دانش

دانشگاه آزاد با جدیت در مسیر حل مسائل کشور و کارآفرینی گام بر می دارد


سرپرست معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه با جدیت در مسیر حل مسائل کشور، کارآفرینی و تولید ثروت از حوزه علم و فناوری گام بر می دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نوزدهمین جلسه هیأت امنای دیده شده و حرکت در این مسیر می تواند چشم انداز روشنی را برای ادامه فعالیت های علمی و پژوهشی رقم بزند.

آمایش سرزمینی برای ترسیم، هدف گذاری و توجه به پتانسیل و توانمندی هر منطقه می تواند آهنگ توسعه همه جانبه را شتاب بیشری بخشد.

سرپرست معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد بیان کرد ایجاد سامانه آزمایشگاه های همکار (ساها) را یکی از موفقیت های این دانشگاه در ایجاد هم افزایی و استفاده از ظرفیت های سایر واحدهای دانشگاهی در سراسر کشور دانست و گفت: در هرمزگان به دلیل وجود صنایع بزرگ و گمرک، درصدد راه اندازی آزمایشگاههای استاندارد به منظور خدمت رسانی به این مراکز هستیم.

  حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز در این نشست گفت: رسالت جهاد تبیین امروز باید به عنوان اصلی ترین رکن حرکتی در جوامع علمی و دانشگاهی مورد اهتمام قرار گیرد.

  وی خواستار توجه دانشگاه ها به خصوص دانشگاه آزاد اسلامی به صنایع دستی و خانگی هرمزگان شد و افزود: ایجاد رشته های مرتبط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد با جدیت در مسیر حل مسائل کشور و کارآفرینی گام بر می دارد

دانشگاه آزاد با جدیت در مسیر حل مسائل کشور و کارآفرینی گام بر می دارد