مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 17:172022-08-24سياسي

بخش خصوصی، همراهی با دولت در مسیر توسعه را وظیفه خود می داند


غلامحسین شافعی، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، در پیامی به مناسبت هفته دولت، اعلام کرد: فعالان اقتصادی و صاحبان بنگاه های تولیدی و تجاری، - گرامیداشت بزرگ مردانی که جان خویش را در راه خدمت به ملت بزرگ ایران فدا کرده اند، وظیفه ای ملی و میهنی است.

فداکاری و ایثارگری گوهر نابی است که خدمتگزاران این سرزمین بارها در میدان های گوناگون آن را به رخ کشیده اند و پایه های نظام را استوارتر ساخته اند.

انفجار تروریستی دفتر نخست وزیری که به شهادت دو یار وفادار انقلاب اسلامی ایران محمدعلی رجایی و مجمدجواد باهنر انجامید، حسرتی بزرگ برای مردم ایران در سخت ترین شرایط بر جای گذاشت.

پاسداشت هفته دولت فرصتی طلایی برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای راه خدمت و همچنین پاسداری از خدمات بی منتی است که با هدف فراهم کردن شرایط بهتر برای ولی نعمتان، انجام می شود.

به عنوان رییس پارلمان بخش خصوصی ایران، گرامیداشت هفته دولت را بر خود واجب می دانم و اعلام می کنم که فعالان اقتصادی و صاحبان بنگاه های تولیدی و تجاری، تلاش بی وقفه دولتمردان را ارج می نهند.

همچنین بر این باورم که اقتصاد گردانان ایران که در سخت ترین شرایط میدان را خالی نکرده اند، همراهی با خدمتگزاران مردم در مسیر توسعه همه جانبه را وظیفه خود می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش خصوصی، همراهی با دولت در مسیر توسعه را وظیفه خود می داند

بخش خصوصی، همراهی با دولت در مسیر توسعه را وظیفه خود می داند