مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 22:172022-08-24اقتصادي

پروژه بلوار شمالی زنجان ابزاری برای زیست پذیرتر کردن واحدهای اقدام ملی


آغاز پروژه بلوار شمالی زنجان ابزاری برای زیست پذیرتر کردن مجموعه واحدهای مسکونی اقدام ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی چهارشنبه شب در آیین کلنگ زنی قطعه 5 بلوار شمالی زنجان در نخستین روز از هفته دولت اظهار داشت: آغاز پروژه کمربندی شمالی شهر زنجان توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اقدام بسیار خوبی است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در این سوی شهر مسکن اقدام ملی در دست احداث است، عنوان کرد: در این میان آغاز پروژه بلوار شمالی زنجان ابزاری برای زیست پذیرتر کردن مجموعه واحدهای مسکونی است.

وی با بیان اینکه این پروژه دسترسی ساکنین در واحدهای مسکونی را راحت تر می کند، گفت: این پروژه در کاهش ترافیک مؤثر بوده و ترافیک را به سمت بالاتر و جاده تهم سوق می دهد که نکته بسیار مهمی است.

افشارچی با اشاره به اینکه این پروژه با اعتبارات خود، یعنی مولدسازی به سمت جلو می رود، افزود: این مجموعه با ساخت قطعه6 آغاز می شود که از دانشگاه زنجان تا جاده تهم مسیر ایجاد می شود و در احداث قطعه 3 و 4 هم مشکلی ندارد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه امید داریم قطعات یک و دو نیز با همکاری و همراهی مردم آغاز شود، افزود: قطعات 5 و 6 همزمان آغاز شد تا سرعت خوبی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه بلوار شمالی زنجان ابزاری برای زیست پذیرتر کردن واحدهای اقدام ملی

پروژه بلوار شمالی زنجان ابزاری برای زیست پذیرتر کردن واحدهای اقدام ملی