مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 22:522022-08-24اقتصادي

اعلام آمادگی سه شرکت خارجی برای سرمایه گذاری در کریدور شمال به جنوب


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان گفت: بالغ بر سه شرکت خارجی چینی و قزاقستانی برای سرمایه گذاری در پروژه کریدور شمال به جنوب اعلام آمادگی کرده اند و همچنین هیات تجاری اقتصادی جمهوری تاتارستان روسیه نیز از این پروژه بازدیدی داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سیدمحمد دهنوی امشب در برنامه گفت وگوی ویژه خبری با اشاره به پروژه های اقتصادی هفته دولت اظهار کرد: در بخش اقتصادی پروژه های هفته دولت در استان گلستان یک هزار و 957 طرح با اشتغال 9 هزار و 86 نفر به بهره برداری خواهد رسید و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: از این تعداد یک هزار و 865 طرح به بهره برداری خواهد رسید و 92 طرح عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای دولت سیزدهم تکمیل پروژه های نیمه تمام و توجه به پروژه هایی است که راکد مانده و یا تسریع در اتمام آنها ضرورت اساسی دارد.

دهنوی افزود: مجموعه مدیریت استان گلستان در دولت سیزدهم به دنبال نگاه ویژه به مطالبات مردمی است و با همین نگاه رویکرد مطالبه گری را جایگزین رویکرد منفعلانه کرده است.

وی متذکر شد: اقدامات انجام شده در موضوع آشوراده و خلیج گرگان، پتروشیمی، منطقه آزاد اینچه برون و پروژه های کلان اقتصادی، گردشگری و سرمایه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی سه شرکت خارجی برای سرمایه گذاری در کریدور شمال به جنوب

اعلام آمادگی سه شرکت خارجی برای سرمایه گذاری در کریدور شمال به جنوب