مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 شهریور 1401 ساعت 22:572022-08-24ورزشي

بررسی مشکلات منطقه 19 پایتخت با حضور نمایندگان تهران در مجلس


جمعی از نمایندگان تهران در مجلس و مسئولان استانی با حضور در روستاهای کریم آباد، صالح آباد، مرتضی گرد و شهرک رسالت در بخش آفتاب از نزدیک با مسائل و مشکلات این منطقه آشنا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، جمعی از نمایندگان تهران در و خیرین صالح آباد برگزار کرده و برای احداث درمانگاه برنامه ریزی شود.

عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان استان تهران افزود: همچنین مصوب شد حوزه قضایی بخش آفتاب در خصوص اراضی مورد اختلاف روستای کریم آباد در اسرع وقت در یک شعبه ویژه بررسی و موضوعات را تعیین تکلیف کند.

همچنین زمین مناسب برای احداث ساختمان حوزه قضایی بخش آفتاب حداکثر تا 10 روز آینده جانمایی شود و طی یک هفته آینده نیز برای احداث سالن ورزشی بخش آفتاب بخشدار این منطقه طرحی را تدوین و به بنیاد مسکن ارسال کرده و بنیاد مسکن نیز طی مدت یک ماه نسبت به الحاق عرصه در نظر گرفته شده برای سالن ورزشی و سالن مدیریت بحران و درمانگاه اقدام کند.

وی ادامه داد: ضمنا مقرر شد طی 10 روز آینده جلسه ای در فرمانداری تهران با هماهنگی معاونت عمرانی فرماندار و با حضور بخشدار بخش آفتاب برای ساماندهی اراضی تعاونی مسکن بسیجیان آفتاب و رسالت و همچنین تعیین تکلیف مسائل مرتبط با اراضی این بخش ها تشکیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات منطقه 19 پایتخت با حضور نمایندگان تهران در مجلس

بررسی مشکلات منطقه 19 پایتخت با حضور نمایندگان تهران در مجلس