مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 11:072022-08-25سياسي

روند جدید بررسی درخواست های سقط قانونی


رییس گروه کنترل کیفی سازمان پزشکی قانونی درخصوص روند جدید بررسی درخواست های سقط قانونی جنین در این نهاد، مدارک مورد نیاز، مرجع نهایی صادرکننده مجوز و.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، آسیه جعفری رییس گروه کنترل کیفی سازمان پزشکی قانونی با اشاره به اینکه مجوز سقط قانونی با رأی قاضی صادر می شود، گفت: پس از صدور جواز سقط که در قالب رأی قاضی است، مادر باردار می تواند به بیمارستان ­هایی که فهرست آن­ها را پزشکی قانونی در اختیار او قرار می ­دهد مراجعه و اقدام به سقط کند.

وی درباره فرایند جدید صدور مجوز سقط قانونی با تأکید بر حفظ فوریت در بررسی درخواست های سقط قانونی، افزود: در صورت محدودیت زمانی و وجود فوریت در صدور مجوز سقط (به دلیل سن بارداری و نزدیکی آن با سقف زمانی برای صدور مجوز)، کمیسیون سقط با حضور قاضی، پزشک متخصص متعهد و پزشک قانونی در همان روز مراجعه تشکیل و درخصوص صدور یا نبود صدور جواز تصمیم گیری می­ شود.

روند جدید بررسی درخواست های سقط قانونی در پزشکی قانونیوی در توضیح روند جدید بررسی درخواست های سقط قانونی در پزشکی قانونی گفت: نخستین مرحله برای دریافت مجوز سقط مراجعه مادر باردار به اداره پزشکی قانونی مرکز استان است البته در برخی مراکز استان ­های بزرگ که دارای چند اداره هستند فقط یکی از اداره ها این متق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند جدید بررسی درخواست های سقط قانونی

روند جدید بررسی درخواست های سقط قانونی