مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 11:472022-08-25اقتصادي

فعالیت 31 مرکز کارآفرینی و شتاب دهنده کسب وکار در مازندران


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران تعداد مراکز مشاوره و اطلاع رسانی کارآفرینی در استان را 27 مورد اعلام کرد و گفت: چهار مراکز شتاب دهنده و فضای کار مشترک نیز در سطح استان فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از مازندران، علی باقری صبح امروز همزمان با دومین روز از هفته دولت در مراسم افتتاح مرکز رشد و نوآوری شهرستان آمل، مرکز شتاب دهنده فناوران توسعه بازار کوروش (سایکو) و آغاز به کار باشگاه کارآفرینان در یکسال اخیر انجام گرفته است که این هفته فرصت بسیار خوبی است تا ضمن ارتباط و تعامل با مردم عملکرد و اقدامات اداره کل در تمامی حوزه ها به شکل اثرگذاری این خدمات در حوزه های مختلف منعکس و به نحو مطلوب اطلاع رسانی شود.

مدیرکل تعاون، کار  و رفاه اجتماعی مازندران تعداد مراکز مشاوره و اطلاع رسانی کارآفرینی در استان را 27  مورد اعلام کرد و افزود: چهار مراکز  شتاب دهنده و فضای کار مشترک نیز در سطح استان فعال است.

باقری خاطرنشان کرد: مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در شهرستان ها با هدف توسعه فعالیتهای کارآفرینانه با توجه به مزیت ها و ظرفیت های اقتصادی کشور، افزایش سهم فعالیتهای کارآفرینانه در تولید ناخالص داخلی سرانه، ایجاد ارتباط منطقی و پایدار بین فعالیتهای کارآفرینانه، فضای کسب و کار و تولید، ارائه مشاورههای تخصصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 31 مرکز کارآفرینی و شتاب دهنده کسب وکار در مازندران

فعالیت 31 مرکز کارآفرینی و شتاب دهنده کسب وکار در مازندران