مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 13:072022-08-25اقتصادي

تسهیلات 430 میلیون یورویی دولت برای توسعه صنعت برق در گلستان


استاندار گلستان از تسهیلات 430 میلیون یورویی دولت برای توسعه صنعت برق در گلستان خبر داد و گفت: گلستان در حوزه زیرساختی عقب ماندگی های شدیدی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، علی محمد زنگانه استاندار گلستان ظهر امروز در مراسم متمرکز افتتاح پروژه های هفته دولت شهرستان گرگان اظهار کرد: در استان گلستان چشم انداز مشخصی برای پیشرفت استان تعیین شده است.

وی با اشاره به تعیین نظام مسائل استان گلستان گفت: یکی از مهمترین مسائل و مشکلات استان گلستان پایین بودن درآمد سرانه مردم استان است که این درآمد نصف میانگین کشوری است و در چشم انداز تعیین شده حداقل باید به میانگین کشوری برسد.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر درآمد ناخالص استان 56 هزار میلیارد ریال است که باید در چشم انداز مشخص شده این درآمد به 112 هزار میلیارد ریال برسد.

زنگانه تاکید کرد: براساس محاسبات اقتصادی و قواعد سرمایه گذاری باید دو برابر آن یعنی 224 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان اتفاق بیفتد.

وی افزود: برای رسیدن به این چشم انداز نیازمند تلاش شبانه روزی و کار جهادی هستیم و باید مجموع سرمایه گذاری ها از محل منابع عمومی و جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی تحقق پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات 430 میلیون یورویی دولت برای توسعه صنعت برق در گلستان

تسهیلات 430 میلیون یورویی دولت برای توسعه صنعت برق در گلستان