مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 شهریور 1401 ساعت 17:122022-08-25سياسي

فرماندار ری: محلات برج طغرل و چشمه علی باید ساماندهی شود


فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به تصویب طرح ساماندهی محله نفرآباد گفت: ساختمان های محلات برج طغرل و چشمه علی نیز از سال های گذشته اجازه ساخت و ساز ندارند لذا باید طرح ساماندهی این محلات نیز به تصویب برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری بعداز ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات آثار باستانی ری که با حضور تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) و وزیر میراث فرهنگی در تالار زیادی را می طلبد و نیازمند توجه برای تامین زیرساخت ها است.

وی گفت: این شهرستان، فرمانداری ویژه دارد و به لحاظ اداری و قانونی، ادارات آن می توانند تا سطح معاونت ادارات کل ارتقا پیدا کنند لذا از وزیر میراث درخواست داریم اداره میراث فرهنگی ری به اداره کل ارتقا یابد.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: توان این شهرستان ضعیف است و در حالی که انسجام مدیران شهرستان در اوج خود قرار دارد، نیازمند کمک برای حل مشکلات حوزه میراث فرهنگی است.

زمانی بیان کرد: اتفاقی که برای بهبود وضعیت منطقه نفرآباد رخ داد مردم را نسبت به بهبود شرایط ساخت و ساز و اصلاح مناطق مسکونی در این شهرستان امیدوار کرد.

اهالی محلات دیگر مانند برج طغرل و چشمه علی نیز انتظار دارند که اتفاق مشابه محله نفرآباد برای آنان نیز به وقوع بپیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ری: محلات برج طغرل و چشمه علی باید ساماندهی شود

فرماندار ری: محلات برج طغرل و چشمه علی باید ساماندهی شود