مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 09:072022-08-26اقتصادي

افتتاح بلوار امام رضا(ع) با اعتبار 170 میلیارد ریال در شهر امامزاده عبدالله(ع)


فاز یک بلوار 35 متری امام رضا(ع) در این شهر به طول 700 مترمربع با اعتبار 170 میلیارد ریال برای استفاده عموم به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در شهرستان آمل، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت 13 پروژه در این شهرستان به بهره برداری رسید که از مهمترین برنامه ها اجرای 700 مترمربع از بلوار 35 متری امام رضا(ع) در بخش امامزاده عبدالله بود.

شهردار امامزاده عبدالله در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: پروژه بازگشایی خیابان 35 متری امام رضا(ع) به طول 700 متر مربع با 20 هزار متر مربع زیرسازی، بلواربندی، جدول‎کشی، نصب چراغ دکوراتیو و آسفالت از مهمترین پروژه های هفته دولت در شهر امامزاده عبدالله(ع) بوده است.

مهدی حسن نژاد عمرانی افزود: با توجه به اینکه این پروژه ابتدا خیابان 12 متری بوده است به بلوار 35 متری تبدیل شد نیاز به تملک زیادی داشت و بخشی از اعتبارات دولتی و بخشی از محل منابع داخلی شهرداری تأمین شد.

وی با اشاره به هزینه 170 میلیارد ریالی برای افتتاح بخشی از بلوار امام رضا(ع)، گفت: شهر امامزاه عبدالله متشکل از سه محله اسپند، اسکومحله و کاسمده است و از سال گذشته تاکنون در محلات کاسمده و اسکومحله پارک تفریحی را ایجاد کردیم و هم اکنون در محله اسپند در حال انتخاب زمین و اجرای پارک محله هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بلوار امام رضا(ع) با اعتبار 170 میلیارد ریال در شهر امامزاده عبدالله(ع)

افتتاح بلوار امام رضا(ع) با اعتبار 170 میلیارد ریال در شهر امامزاده عبدالله(ع)