مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 شهریور 1401 ساعت 23:172022-08-26اقتصادي

42 کیلومتر راه در کردستان به بهره برداری رسیده است


مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم تا کنون 42 کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در این استان مورد بهره برداری قرار گرفته است .

- عرفان مرادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد:  راه یکی از عناصر مهم و شاخص های توسعه محسوب می شود، به همین سبب توسعه راه ها توسعه همه جانبه را به دنبال خواهد داشت.

مرادی ادامه داد: در استان کردستان و در راستای توسعه راه ها و زیرساخت های حمل و نقل استان، پروژه های متعددی تعریف شده و در جای جای استان عملیات راهسازی در جریان است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان افزود: از ابتدای شروع به کار دولت سیزدهم، تکمیل قطعات باقی مانده احداث باند دوم کریدور بزرگراهی غرب کشور ، احداث باند دوم همدان - سنندج (گردنه صلوات آباد)، بهسازی راه اصلی سقز - مریوان ،بهسازی راه اصلی سنندج - مریوان - باشماق ، بهسازی راه اصلی قروه - سریش آباد - بیجار و بهسازی راه اصلی کامیاران - مریوان از جمله پروژه های راه سازی استان هستند که با شتاب مناسب ادامه یافته و در طول این یکسال 42 کیلومتر راه جدید مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی اظهار امیدواری کرد: با تامین منابع مالی لازم که شرط اصلی در پیشبرد اهداف تعریف شده در همه حوزه ها و به ویژه راه سازی است، در آینده شاهد ارتقای شاخص های برخورداری از راه منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 کیلومتر راه در کردستان به بهره برداری رسیده است

42 کیلومتر راه در کردستان به بهره برداری رسیده است