مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 09:472022-08-27فرهنگي

کوتاه قامتان کارآفرین/اینجا همه چیز برابر است+فیلم و عکس


اینجا همه چیز برابر است، قدشان، درآمدشان، ابزار کارشان، اما همتشان بلند است، آرزوهای بزرگی دارند و طرز فکر آنها نیز متفاوت است، دوست دارند دیده شوند، - زانیار خیرآبادی کوتاه قامت همت بلند می گوید: قدرت ذهن، قدرت درونی و حتی قدرت فیزیکی ربطی به قد و قامت ندارد و باید این مسئله به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

مهم ترین هدفم از راه اندازی کارگاه تولیدی عروسک کوتاه قامتان فرهنگ سازی و تلاش برای آوردن آنها به درون اجتماع است.

گام نخست کارآفرینی نخستین تلنگر ایجاد این کارگاه آموزشی از مغازه کوچک عروسک فروشی شروع شد، تولید عروسک را به واسطه تنوعی که در این کار وجود دارد و می تواند افراد زیادی را درگیر کند، انتخاب کردم و حس می کنم انتخاب بسیار خوبی بود، با راه اندازی این کارگاه توانستم دوستانمان را از حاشیه خانه به متن جامعه بیاورم.

به لحاظ مبلمان شهری و دریافت برخی خدمات امروز با اقداماتی که از سوی متولیان امر صورت گرفته کوتاه قامتان محدودیت ندارند، یکی از اساسی ترین مشکلات ما در حوزه کوتاه قامتان نوع نگاه جامعه است که بچه ها را به انزوا کشانده است.

به لحاظ مبلمان شهری و دریافت برخی خدمات امروز با اقداماتی که از سوی متولیان امر صورت گرفته کوتاه قامتان محدودیت ندارند   موفقیت هر کدام از کوتاه قامتان و در مجموع معلولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاه قامتان کارآفرین/اینجا همه چیز برابر است+فیلم و عکس

کوتاه قامتان کارآفرین/اینجا همه چیز برابر است+فیلم و عکس