مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 13:522022-08-27دانش

ثبت نام در دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی تمدید شد


سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر از تمدید ثبت نام دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، فضل اله لک سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهلت ثبت نام در دوره های کاردانی فنی، کاردانی حرفه ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته برای پذیرش مهرماه سال 1401 تا روز سه شنبه 8 شهریور سال جاری تمدید شد.

  سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر در ادامه افزود: علاقمندان برای آشنایی بیشتر و مطالعه دفترچه راهنما و اطلاع از رشته های تحصیلی دوره های مذکور و ثبت نام  می توانند به سایت سازمان سنجش به آدرسwww.

sanjesh.

or  و یا سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی به آدرس www.

uast.

ac.

ir  مراجعه نمایند .

  لک در ادامه از پذیرش بدون کنکور دانشجو در بیش از 250 کدرشته محل در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در 14 مرکز آموزش علمی کاربردی استان بوشهر خبر داد و افزود: امسال با توجه به بررسی نیازهای واقعی بازار اشتغال، رشته های جدید و متنوعی به کدرشته های این دانشگاه در استان افزوده شده است.

  وی در ادامه با بیان اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی مبتنی بر مهارت و اشتغال می باشد خاطر نشان کرد: دانشجو در مراکز علمی کاربردی برخلاف دیگر دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام در دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی تمدید شد

ثبت نام در دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی تمدید شد