مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 16:422022-08-27سياسي

اشتغالزایی 132 نفر با پروژه های هفته دولت مینودشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، محمدتقی قزلسفلی فرماندار مینودشت عصر امروز در مراسم متمرکز افتتاح پروژه های هفته دولت شهرستان مینودشت اظهار کرد: دولت ما دولت جهادی و انقلابی است و تمام مدیران نیز باید این منش را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: در طول چهار دهه انقلاب اسلامی یکی از دستاوردهای ارزشمند این نظام، پرورش نیروهای انقلابی جهادی و مخلص در تراز انقلاب اسلامی است.

فرماندار مینودشت خاطرنشان کرد: امسال در هفته دولت 133 طرح و پروژه با اعتبار بیش از 200 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه، با اجرای این پروژه ها برای 132 نفر اشتغالزایی ایجاد می شود، خاطرنشان کرد: چمن مصنوعی، بهسازی آسفالت قلعه قافه به رامیان، شبکه توزیع آب شرب بخشی از پروژه های شهرستان است.

فرماندار مینودشت بیان کرد: بهره برداری از ان آی سی یو بیمارستان مینودشت یکی از پروژه های مهم شهرستان است که می تواند نقش مهمی در توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان شهرستان داشته باشد.

قزلسفلی خاطرنشان کرد: دو روستای با ارزش هدف گردشگری قلعه قافه و ساسنگ شناسایی و اعتبارات ویژه ای برای این دو روستا در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی 132 نفر با پروژه های هفته دولت مینودشت

اشتغالزایی 132 نفر با پروژه های هفته دولت مینودشت