مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 شهریور 1401 ساعت 17:572022-08-27سياسي

آغاز به کار هفتمین جشنواره مطبوعات محلی سیستان و بلوچستان


مدیرعامل خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان از آغاز بکار هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری سیستان و بلوچستان خبر داد.

- محمدهادی طهرانی مقدم امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: هفتمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان با هدف ارتقاء سطح کیفی خبر و اطلاع رسانی در استان ، توسعه فضای رسانه ای با هدف توسعه پایدار، ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت رسانه ها، آشنایی با ظرفیت ها و قابلیت های رسانه های مکتوب و مجازی،  شناسایی نقاط قوت و ضعف رسانه های استان و ایجاد فضای رقابتی بین آثار مطبوعاتی و رسانه ای  در سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

مدیرعامل خانه مطبوعات سیستان و بلوچستان افزود: این جشنواره در 11 بخش  گزارش ( خبری، گزارش تحلیلی - توصیفی) ، گزارش ویدئویی، یادداشت و سر مقاله، خبر، مصاحبه تفصیلی، عکس (مستند یا خبری) ، تیتر، پوستر و اینفوگرافیک، طراحی و صفحه آرایی، طنز و کاریکاتور، موشن گرافیک برگزار می شود.

دبیر هفتمین جشنواره مطبوعات استان، محورهای این جشنواره را جهاد تبیین، شعار سال، محرم و صفر و پیامد های واقعه کربلا، ، مدیریت مصرف نیرو ( برق، آب، گاز) بشمرد و اظهار کرد: بخش ویژه این جشنواره با موضوع  آب و خشکسالی و چالش های بزرگ سیستان و بلوچستان نیز در این ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار هفتمین جشنواره مطبوعات محلی سیستان و بلوچستان

آغاز به کار هفتمین جشنواره مطبوعات محلی سیستان و بلوچستان