مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 04:072022-08-28سياسي

فراخوان دریافت ایده های برتر در رویداد ملی بزرگداشت دفاع مقدس


مدیر روشنگری معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از انتشار فراخوان دریافت ایده های برتر در رویداد ملی بزرگداشت دفاع مقدس در این استان خبر داد.

- مصطفی دودانگه، مدیر روشنگری معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در گفت وگو با فارس، با بیان اینکه بهترین و ناب ترین الگوهای عملی و اثرگذار را می توان در بطن و متن دفاع مقدس جست و از آن درس آموخت، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به خطر افتادن موقعیت داشته اند.

مدیر روشنگری معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان اضافه کرد: دشمن که در منطقه و جهان اسلام منافع خود را از دست رفته می دید، برنامه مبارزاتی خود را در سطح وسیع پایه ریزی و ابتدا از موضع جنگ سخت وارد شد و جبهه های مختلف داخلی و خارجی از قبیل مبارزه مسلحانه منافقین، ترور شخصیت های ممتاز انقلاب، حمله نظامی مستقیم به طبس و جنگ تحمیلی علیه ملت ایران گشوده شد اما مردم شریف ایران با عنایت الهی و با دست خالی دشمن را از سرزمین بیرون کردند و با مقاومت قهرمانانه شکست را به آنها تحمیل کردند.

وی با بیان اینکه اهمیت دفاع مقدس بر هیچ کسی پوشیده نیست، خاطر نشان کرد: در دفاع مقدس ایران در نهایت مظلومیت و موج تحریم ها در برابر دنیا قرار گرفت و حتی یک وجب از خاک این سرزمین را از دست نداد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان دریافت ایده های برتر در رویداد ملی بزرگداشت دفاع مقدس

فراخوان دریافت ایده های برتر در رویداد ملی بزرگداشت دفاع مقدس