مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 09:222022-08-28سياسي

معیارهای یک مدیر موفق از نظر استاندار البرز


در حوزه های مختلف خدمت به مردم و زیرساختی، برنامه های بزرگی داریم که برای تسریع در تحقق آنها به کارمندان و مدیران دلسوز و پرتلاش نیاز داریم؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه ادارات و دستگاه های اجرایی استان که در پنجمین روز از هفته دولت در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: امید است بتوانیم به تاسی از شهدا و بویژه شهیدان رجایی و باهنر خدمتگزاران صدیقی برای نظام و مردم باشیم.

وی ادامه داد: کارمندان نمونه با زینتی از تقوا و درستکاری باید بلحاظ علمی و اخلاقی از قابلیت های ویژه ای برخوردار باشند چراکه ویترینی از کارآمدی نظام و نمادی از دولتمردان خدمتگزار هستند.

عبداللهی گفت: فروتنی، گشاده رویی، تلاش صادقانه و خدمت محور، احساس مسؤولیت و حفظ حرمت در قبال ارباب رجوع از جمله الزامات اخلاقی یک کارمند است.

وی افزود: در شرایطی که دولت مردمی سیزدهم با رویکردی متفاوت بدنبال حل و فصل مسائل و موضوعات خرد و کلان داخلی و خارجی است، ما نیز بعنوان کارگزاران نظام باید در این راستا با اهتمام ویژه ای وارد عمل شویم.

استاندار البرز گفت: رییس جمهور به صورت شبانه روزی تلاش می کنند و در نقاط مختلف کشور حضور پیدا می کنند تا مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیارهای یک مدیر موفق از نظر استاندار البرز

معیارهای یک مدیر موفق از نظر استاندار البرز