مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 11:022022-08-28اقتصادي

بازگشایی بازارچه چیلات با جدیت در حال پیگیری است


مرز چیلات یکی از مرزهای مهم استان ایلام است که روند بازگشایی آن با جدیت در حال پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام صبح امروز در پنجمین روز از هفته دولت در دیدار با امام جمعه دهلران گفت: با عنایت به وسعت، جمعیت و میزان برخورداری هر شهرستان اعتبارات، تسهیلات و امکانات بین آن توزیع می شود.

وی با اشاره به جایگاه مهم شهرستان دهلران در استان افزود: برای توسعه صادرات و رشد پیشرفت شهرستان و بازگشایی بازارچه چیلات با جدیت در حال پیگیری است.

استاندار ایلام تصریح کرد: در طول 9 ماه گذشته که در استان ایلام کار را آغاز کردیم و به گفته معاون اول رییس جمهور اقداماتی که باید در طول یک سال و یا دوسال انجام می شد چندین ماهه انجام شده است که این مهم نشانگر کار جهادی مدیران استان است که باید استمرار داشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: از مسیر بیشه دراز  و دهلران - اندیمشک عملیات عمرانی شتاب بیشتری گرفته و ایلام به کارگاه سازندگی تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: همه ما عنایت خاصی به شهرستان دهلران داریم چرا که  مردم این شهرستان در دوران دفاع مقدس ایفای نقش کردند و این شهرستان قدمگاه رزمندگان عزیزی است که با تمام وجود برای برای اعتلاء اقتدار و باشکوه شدن این کنگره بزرگ کمک رسانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی بازارچه چیلات با جدیت در حال پیگیری است

بازگشایی بازارچه چیلات با جدیت در حال پیگیری است