مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 12:172022-08-28سياسي

اعلام نرخ های جدید سرویس مدارس در تبریز


مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص تعیین نرخ سرویس های مدارس شهر تبریز برای سال تحصیلی 1401-1402 به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تبریز رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز ظهر امروز در هشتاد و هفتمین جلسه شورای شهر تبریز در خصوص مصوبه تعیین نرخ سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید اظهار کرد: مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان طی نامه ای به شورای شهر خواستار افزایش نرخ سرویس مدارس در سال آینده طبق جدول پیشنهادی شده اند.

علی نوای باغبان افزود: این نامه پیرو قانون کارگروه ماده 18 ارسال شده که در آنجا اعلام شده نرخ سرویس ها هر ساله به تصویب شورای شهر برسد.

مقدمه آن نیز تشکیل کمیته ای چهار جانبه با حضور آموزش و پرورش، سازمان تاکسیرانی، اولیاء و رانندگان سرویس مدارس است و بعد از جمع بندی و توافق نسبی به نرخ حدودی می رسند تا این نرخ ها در شورای شهر به تصویب برسد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز ادامه داد: در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه این نرخ ها بررسی شده و با توجه به اینکه سرویس مدارس در دو سال اخیر تعطیل بوده و نرخ گذاری به روز نشده بود، توافق بر مبنای این موضوع صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نرخ های جدید سرویس مدارس در تبریز

اعلام نرخ های جدید سرویس مدارس در تبریز