مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 15:072022-08-28سياسي

برنامه ریزی برای تولید سوخت کم سولفور در بنادر جنوبی کشور


معاون توسعه ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه برای تولید سوخت کم سولفور مورد نیاز ناوگان همکاری های مؤثری صورت گرفت، گفت: قصد داریم با کمک تولیدکنندگان داخلی تولید سوخت کم سولفور را در بنادر جنوبی کشور آغاز کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران ، عبدالرضا محبی با بیان اینکه یکی از مؤلفه های راهبردی ما توسعه همکاری با دانش بنیان ها و مراکز علمی و دانشگاهی است، بیان داشت: در همین راستا مرحله اول پروژه هوشمند سازی شناورها با همراهی مرکز علمی و فناوری ریاست جمهوری،  دانشگاه صنعتی شریف و شرکت های دانش بنیان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این فناوری که روی یکی از شناور های ناوگان گروه کشتیرانی پیاده سازی شد، در نوع خود به جهت انتقال دانش و نوآوری یکی از دستاورد های بزرگ و ملی محسوب می شود که قرارداد آن برای سایر شناور های ناوگان نیز در مراحل نهایی تنظیم و امضا است.

محبی افزود: برای اولین بار با ستاد نانوفناوری ریاست جمهوری برای تولید سوخت کم سولفور مورد نیاز ناوگان همکاری های مؤثری صورت گرفت که یکی از شرکت های نانوفناوری موفق به تولید این سوخت شده است؛ تست نمونه سوخت تولید شده نیز در آزمایشگاه کشتیرانی موفقیت آمیز بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای تولید سوخت کم سولفور در بنادر جنوبی کشور

برنامه ریزی برای تولید سوخت کم سولفور در بنادر جنوبی کشور