مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 08:522022-08-29اقتصادي

جوانی که در خانه اش هواپیما می سازد!/ لحظه شگفت انگیز اولین پرواز+ فیلم


  وزن هواپیما 97 کیلوگرم و مصرف سوختی معادل 3 لیتر در هر ساعت پرواز داشت که با باک 20 لیتری خود برد پروازی 600 کیلومتری با مداومت پروازی 5 ساعته را فراهم می ساخت؛ حداکثر سرعت آن 135 کیلومتر بر ساعت و سقف پروازی آن نیز 3000 پا بود.

شوق پرواز بدون سابقه پرواز! فارس: آقای موسوی شما که خلبان هواپیماها هم بودید آیا سابقه پرواز داشتید؟ چگونه توانستید بر ترس از سقوط غلبه کنید؟ من هیچ گونه سابقه خلبانی نداشتم و تا آن زمان حتی سوار هواپیمای مسافربری هم نشده بودم، تا این حد که حتی از ارتفاع یک متری هم ترس داشتم اما اطمینان خاطر به کیفیت کار فنی این پروژه و تمرین در روزهای آغازین پرواز با هواپیما و هدایت آن موجب شد تا مهارت لازم برای کنترل این پرنده را به خوبی کسب کنم و از پرواز و سقوط ترسی نداشته باشم.

در ساخت هرکدام از هواپیماها، به خصوص در هواپیمای دوم، به قدری دقت نظر داشتیم و روی استحکام و کیفیت قطعات و تجهیزات تمرکز کردیم که برساخته خودمان به طور کامل مطمئن بودیم و ایمان داشتیم که خروجی کار محصول باکیفیت و پرتوانی است.

تصویر نمونه دوم هواپیمای فوق سبک فارس: آیا لحظه ای هم بود که احساس ترس بر شما غلبه کند و پشیمان شوید؟ در پرواز با این هواپیماهای دست ساز تنها لحظه ای که احساس غریبی داشتم، وقتی بود که برای اولین بار در زمان آغاز پرواز و لح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانی که در خانه اش هواپیما می سازد!/ لحظه شگفت انگیز اولین پرواز+ فیلم

جوانی که در خانه اش هواپیما می سازد!/ لحظه شگفت انگیز اولین پرواز+ فیلم