مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 09:122022-08-29اقتصادي

بهره برداری از اولین پروژه نمک زدایی آب های ژرف کشور در سیستان و بلوچستان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: اولین پروژه نمک زدایی آب های ژرف کشور با راندمان شیرین سازی 90 درصد جهت مصرف آب شرب با سرمایه گذاری بخش خصوصی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، علیرضا قاسمی در آیین بهره برداری از چاه ژرف شماره 3 حوزه سیستان و احداث تاسیسات آب شیرین کن که با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور، استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندار و شماری از معتمدین محلی برگزار شد، بیان کرد: فاز اول آب شیرین کن چاه ژرف شماره 3 منطقه سیستان به ظرفیت هزار مترمکعب در شبانه روز و به منظور رفع بخشی از کمبود آب شرب شهر و روستاهای شهرستان نیمروز وارد مدار بهره برداری شد.

وی ظرفیت نهایی آب شیرین کن چاه ژرف شماره 3 منطقه سیستان را 2 هزار و 500 مترمکعب در شبانه روز اعلام و اضافه کرد: عملیات اجرایی این پروژه در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری جنوب شرق در قالب طرح محرومیت زدایی اجرا شد.

وی با اشاره به این که برای راه اندازی این خط 100 میلیارد ریال هزینه شده است، ابراز امیداوری کرد: با توجه به برنامه های دولت سیزدهم و ادامه حفاری و شیرین سازی در سیستان، عدم وابستگی به آب های مرزی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/75005


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از اولین پروژه نمک زدایی آب های ژرف کشور در سیستان و بلوچستان

بهره برداری از اولین پروژه نمک زدایی آب های ژرف کشور در سیستان و بلوچستان