مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 09:222022-08-29اقتصادي

گلایه از سرقت کابل برق در گرمای تابستان هرمزگان /طرح خود نگهدار سریع تر اجرایی شود


دبیر مجمع مطالبه گران بندرعباس گفت: سرقت کابل های برق در گرمای تابستان سبب گلایه اهالی مناطق مختلف شده و از شرکت توزیع برق می خواهیم که طرح خود نگهدار را اجرایی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، رحمان یوسفی دبیر مجمع مطالبه گران بندرعباس صبح امروز اظهار داشت: چند سالی است که شاهد سرقت های پی درپی سیم و کابل های برق در سطح استان  از جمله شهر بندرعباس و روستاهای تابعه هستیم که قطعی برق و خسارات ناشی از نوسانات موجبات گلایه مردم شده است.

لوازم برقی قیمت سرسام آوری پیدا کرده و هرگونه اشکال و ایراد در شبکه های برق سبب سوختن فوری کالاها می شود و گرفتاری مردم نیز دوچندان.

به گفته یوسفی، به طور معمول می توان سرقت تجهیزات برق را به کمبود امنیت حفاظتی و در بعضی موارد به تساهل در برخورد با سارقان نسبت داد؛ از این رو باید تمامی موارد ایمنی را برای حفاظت از شبکه های گران قیمت برق به کار برد.

دبیر مجمع مطالبه گران بندرعباس معتقد است اجرای سریعتر طرح خودنگهدار شبکه توزیع برق می تواند از عوامل مهم پیشگیری از سرقت و خسارت ناشی از نوسان برق باشد.

به گفته یکی از کارشناسان برق استان اجرای این طرح که باعث تجمیع کابل های برق در شبکه برق فشار ضعیف و متوسط می شود هزینه بر است اما شرکت توزیع در اجرای طرح های جدید خود از روش خود نگهدار بهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از سرقت کابل برق در گرمای تابستان هرمزگان /طرح خود نگهدار سریع تر اجرایی شود

گلایه از سرقت کابل برق در گرمای تابستان هرمزگان /طرح خود نگهدار سریع تر اجرایی شود