مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 11:572022-08-29سياسي

ارتش مکتبی جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه ای در جهان دارد


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: علمایی که از حوزه به فرمان امام برای کمک به ارتش رفتند توانستند این ترکیب مکتبی را هدفمند کمک کرده همچنان که ملاحظه می شود در سطح جهان ارتش مکتبی جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش اظهارداشت: هماهنگ و خار چشم دشمن هستند، یادآور شد: به حق ارتش جمهوری اسلامی ایران جایگاه خود را در اسلام و قلب مردم پیدا کرده است.

عبادی ادامه داد: علمایی که از حوزه به فرمان امام برای کمک به ارتش رفتند توانستند این ترکیب مکتبی را هدفمند کمک کرده همچنان که ملاحظه می شود در سطح جهان ارتش مکتبی جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه دارد.

وی افزود: سختی های بزرگی را تحمل کردند اما الان گذر زمان به نفع نیروهای انقلابی بوده که غربی ها نیز به آن توجه کرده اند و در قالب های مختلف شکست های عظیمی را تحمل نموده که محصول 40 سال مقاومت و ایستادگی نیروهای انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به وفا و صفای موجود در بین نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره داشت و گفت: این نیروهای انقلابی در دوران کار و به نحوی بعد از آن به عهد خود وفادار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش مکتبی جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه ای در جهان دارد

ارتش مکتبی جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه ای در جهان دارد