مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 15:522022-08-29سياسي

گسترش همکاری محور دیدار مقامات ازبکستان و سازمان ملل


رییس مجلس سنای ازبکستان و مدیر منطقه ای دفتر هماهنگی سازمان ملل متحد در اروپا و آسیای مرکزی در شهر «تاشکند» چشم انداز گسترش همکاری های متقابل را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، تنزیلا ناربایوا رییس مجلس سنای ازبکستان و گوی یئوپ سون مدیر منطقه ای دفتر هماهنگی سازمان ملل متحد در اروپا و آسیای مرکزی در شهر تاشکند چشم انداز گسترش همکاری های متقابل را بررسی کردند.

طرفین در این دیدار مسائل و چشم انداز گسترش بیش از پیش همکاری ها بین ازبکستان و سازمان ملل متحد را بررسی و همکاری های سازنده در بسیاری از زمینه های توسعه از جمله اجرای اهداف توسعه پایدار دستور کار جهانی برای سازمان ملل متحد تا سال 2030 میلادی را بسیار ارزشمند خواندند.

تأکید شد که یک روش مثبت ساز و کار کنترل پارلمانی بر اجرای اهداف توسعه پایدار ایجاد، اقدامات سیستماتیک برای تقویت قوانین ملی و پایه سازمانی و قانونی، توسعه پایه های نهادی با در نظر گرفتن استانداردهای بین المللی در 16 مسیر در دست انجام است.

به نوبه خود گوی یئوپ سون ضمن قدردانی از استقبال گرم، بر تلاش های ازبکستان در اجرای اهداف توسعه پایدار در دستور کار جهانی تاکید کرد.

در این دیدار که در فضایی سازنده و عملی انجام شد، در مورد تشدید بیش از پیش همکاری ها با هدف حل مشکلات جهانی امن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری محور دیدار مقامات ازبکستان و سازمان ملل

گسترش همکاری محور دیدار مقامات ازبکستان و سازمان ملل