مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 شهریور 1401 ساعت 21:122022-08-29سياسي

لبنان هرگز به سفارت آمریکا اجازه نخواهد داد هویت آن را تغییر دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزای دانشجو، نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله گفت که تشکیل دولت جدید دارای اختیارات کامل برای جلوگیری از فروپاشی، - عضو شورای مرکزی جنبش حزب الله لبنان تأکید کرد که این کشور هرگز به سفارت آمریکا و سفارت دیگر کشور ها اجازه نخواهد داد هویت، نقش و جایگاه آن را تغییر دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزای دانشجو، نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله گفت که تشکیل دولت جدید دارای اختیارات کامل برای جلوگیری از فروپاشی، حل بحران ها و کاهش درد و رنج لبنانی ها اقدامی لازم و ضروری است.

وی تأکید کرد که اولویت حزب الله، توقف فروپاشی و کاهش درد و رنج معیشتی لبنانی هاست، اما اولویت پیروان سفارت های آمریکا و عربستان، درگیری سیاسی، چالش و کشاندن کشور به سمت نزاع سیاسی است.

بنابر گزارش شبکه المنار، شیخ قاووق تصریح کرد که دخالت های آمریکا در موضوع انتخاب ریاست جمهور نقض آشکار حاکمیت لبنان است و تنها نتیجه آن نیز پیچیده کردن این موضوع است.

وی تأکید کرد که لبنان مبارز و دارای کرامت هرگز به سفارت آمریکا و سفارت دیگر کشور ها اجازه نخواهد داد چیزی از هویت، نقش و جایگاه لبنان را تغییر دهد و آن روزی که لبنان وابسته به اعراب سازشکار باشد هرگز نخواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبنان هرگز به سفارت آمریکا اجازه نخواهد داد هویت آن را تغییر دهد

لبنان هرگز به سفارت آمریکا اجازه نخواهد داد هویت آن را تغییر دهد