مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 08:322022-08-30اجتماعي

پیش بینی تحصیل 12 هزار دانش آموز در مدارس عشایری کرمان


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: پیش بینی می شود در سال تحصیلی آینده حدود 12هزار دانش آموز در مدارس عشایری استان تحصیل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، رضا رضایی اظهار کرد: آموزش و پرورش عشایری مصداق عینی عدالت آموزشی و از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی عنوان کرد: پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت مدارس به ویژه مدارس عشایری در دورترین نقاط استان به اهتزاز درآمده و معلم تنها نماینده دولت در مناطق دوردست عشایری است.

رضایی از شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک انسان پرورش یافته مدارس عشایری نام برد و افزود: دانش آموزان مدارس عشایری شهید سلیمانی را الگوی خود قرار دهند و مدارس نیز نسبت به ترویج مکتب این شهید بزرگوار اقدام کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به حضور موثر عشایر در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی و دفاعی گفت: آموزش و پرورش عشایری میدان کار جهادی است و در آموزش و پرورش استان هیچ تفاوتی بین دانش آموزان مدارس عشایری و سایر دانش آموزان وجود ندارد.

رضایی عدالت محوری و نصیب برابر آموزشی را از مهم ترین راهبردهای آموزش و پرورش استان دانست و افزود: ارتقا کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی را در تمام مدارس مناطق استان در قالب قرارگاه جهادی عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزشی دنبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تحصیل 12 هزار دانش آموز در مدارس عشایری کرمان

پیش بینی تحصیل 12 هزار دانش آموز در مدارس عشایری کرمان