مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 09:422022-08-30اقتصادي

خودروسازها بدهی خود را به کارخانه ای با 600 کارگر نمی دهند!


کارخانه ای با 600 نفر کارگر در سمنان این روزها درگیر عدم تسویه بدهی خودروسازها شده و مدیران آن از دولت خواسته اند تا مشکل این واحد تولیدی را رفع کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، صبح امروز در بازدید سیدمهدی نیازی، معاون هماهنگی و محیط کسب وکار وزارت صنعت، معدن و تجارت و مسؤولان استان سمنان از یک شرکت صنایع پلاستیکی در شهرک صنعتی سمنان عنوان شد که این کارخانه با 600 نفر کارگر، این روزها درگیر عدم تسویه بدهی خودروسازها شده است.

این شرکت صنایع لاستیکی که در زیربنایی به مساحت 20 هزار مترمربع و با سرمایه گذاری بالغ بر 400 میلیارد ریال در شهرک صنعتی سمنان مستقر بوده و ظرفیت تولید سالانه 6 هزار و 800 تن نوار لاستیک دور درهای خودرو را دارد، زمینه اشتغال حدود 600 نفر را فراهم کرده است.

کمبود نقدینگی، عدم تسویه بدهی شرکت های خودروساز، مشکلات مربوط به قطع برق و کمبود شدید نیروی انسانی از مهم ترین مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی این شرکت صنایع لاستیکی است و مدیران آن از مسؤولان خواسته اند تا مشکل این واحد تولیدی را رفع کنند.

معاون وزیر صمت در سفر به استان سمنان، از این واحد تولیدی در شهرک صنعتی سمنان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروسازها بدهی خود را به کارخانه ای با 600 کارگر نمی دهند!

خودروسازها بدهی خود را به کارخانه ای با 600 کارگر نمی دهند!