مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 شهریور 1401 ساعت 10:122022-08-30سياسي

دولت فعلی بر خلاف دولت گذشته همه تخم مرغ ها را در سبد برجام قرار نداده است


عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به اینکه دولت سیزدهم هیچگونه تأکیدی به شکل گیری برجام ندارد گفت: دولت فعلی بر خلاف دولت گذشته همه تخم مرغ های خود را در سبد برجام قرار نداده است.

- علی شمس الدینی عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تشریح اقدامات دولت سیزدهم در حوزه بین الملل گفت: اقدامات بسیار بود، همه امیدهاش هم به سمت غرب بود.

وی در ادامه گفت : در بحث توجه به سایر کشورها خصوصا کشورهای منطقه و همسایه ایران بود و همان طور که می دانید اقدامات و امکانات بسیار خوب و ظرفیت های بسیاری در کشورهای منطقه قرار دارد، لذا از همان روز اول شکل گیری دولت سیزدهم ما شاهد رفت وآمدهای زیادی از سوی وزیر امور خارجه و دیگر مسئولان دولت به کشورهای همسایه بودیم و همچنین سفر بسیاری از مقامات ارشد کشورهای مختلف به کشورمان بودیم که این خودش قدم بسیار مهمی در پیشبرد روابط ایران و کشورهای منطقه بود.

عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه این اقدامات نویدبخش ارتباطات سازنده ای است که دولت سیزدهم با کشورهای همسایه خواهند داشت گفت: آن چیزی که فضای ارتباطات سیاسی خارجی کشور ما را تحت الشعاع قرار داده بود، موضوع دولت گذشته همه تخم مرغ های خود را در سبد برجام قرار نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت فعلی بر خلاف دولت گذشته همه تخم مرغ ها را در سبد برجام قرار نداده است

دولت فعلی بر خلاف دولت گذشته همه تخم مرغ ها را در سبد برجام قرار نداده است