مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 07:422022-08-31فناوري

هشدار پلیس فتا به کاربران فضای مجازی/مراقب صرافی های آنلاین باشید


رییس پلیس فتا استان البرز با اشاره به تبلیغات گسترده صرافی های برخط (آنلاین) در فضای مجازی به کاربران در خصوص فعالیت برخی از این صرافی ها هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، رسول جلیلیان، رییس پلیس فتای استان البرز، گفت: کلاهبرداران با سوء استفاده از عناوین صرافی های آنلاین بزرگ دنیا و با تبلیغات فریبنده در فضای مجازی اقدام به ترویج نرم افزارهای جعلی کرده وضمن دسترسی به حساب بانکی اقدام به کلاهبرداری می کنند.

وی افزود: کاربران مجازی قبل از خرید از صرافی های آنلاین از اصالت آن اطمینان و سپس اقدام به پرداخت کنند چرا که در حوزه به هیچ یک از این صرافی ها مجوز نداده است.

رییس پلیس فتا البرز تصریح کرد: یکی از مشکلات اصلی در این حوزه نبود قانون و مقررات مدونی برای صرافی آنلاین است که سبب جذابیت برای کلاهبرداران در این فضا شده است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در زمان حاضر سایت ها، صرافی های معتبر و کیف پول های دیجیتال معتبری در دنیا وجود دارد که بسیاری از معاملات ارزهای دیجیتال از این طریق انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: کلاهبرداران با مراجعه به این صرافی ها طعمه های خود راشناسایی و با مهندسی اجتماعی اقدام به اخذ رمز 12کاراکتری کیف دیجیتال می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس فتا به کاربران فضای مجازی/مراقب صرافی های آنلاین باشید

هشدار پلیس فتا به کاربران فضای مجازی/مراقب صرافی های آنلاین باشید