مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 08:472022-08-31اقتصادي

10 طرح ساخت راه روستایی در یزد اجرایی می شود


معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: در حال حاضر 10 طرح ساخت راه روستایی در مناطق مختلف استان یزد در دست احداث است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد،   حامد معتمدی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: طی یک سال گذشته 120 قرارداد در این اداره کل منعقد شده که ارزش ریالی این قرارداد ها بالغ بر 3 هزار میلیارد ریال است.

وی با بیان این که از 10 طرح در دست ساخت طی یکسال گذشته در مجموع 24 کیلومتر راه سازی و آسفالت شده افزود: در هفته دولت امسال سه طرح در مجموع بهره برداری شد.

معتمدی با بیان این که در بخش ساختمانی،  9 باب ساختمان راهداری و پلیس راه در دست تعمیر و نگهداری و سه ساختمان در دست ساخت است تصریج کرد: در هفته دولت امسال، ساختمان راهداری مرکزی شهرستان بافق با اعتبار 30 میلیارد ریال به مساحت 405 مترمربع از محل اعتبارات ملی به بهره برداری رسید.

معاون فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای یزد با اشاره به این که، 14 مجتمع بین راهی در حال بهره برداری و نظارت اداره کل راهداری استان یزد، فعال هستند و هشت مجمع در دست ساخت است گفت:  فاز یک مجتمع سرای سلطان با سرمایه گذاری بخش خصوصی به ارزش ریالی 200 میلیارد ریال و 10 میلیارد ریال اعتبار دولتی، نیز در هفته دولت امسال به بهره برداری رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 طرح ساخت راه روستایی در یزد اجرایی می شود

10 طرح ساخت راه روستایی در یزد اجرایی می شود