مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 09:072022-08-31اقتصادي

اعزام 80 نیروی راهداری به مرز برای خدمات رسانی به زائران


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از اعزام هفت دستگاه اتوبوس و 80 نیروی کار به مرز برای خدمت رسانی به زائران اربعین خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک مهرداد جهانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اداره کل در اقدامی جهادی و در راستای تلاش برای تحقق اهداف دولت ، از ابتدای دولت سیزدهم عملیات اجرای 76  پروژه راهداری و راه روستایی را با هشت هزار و 170 میلیارد ریال اعتبار آغاز کرده است.

وی افزود: در همین راستا و با جدیت بکار گرفته شده، در حال حاضر پروژه های مختلفی به ارزش 677 میلیارد تومان  به بهره برداری رسیده و مابقی آن در حال اجراست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان مرکزی بیان کرد: با توجه به اقدامات بعمل آمده و تحقق برنامه های هدف، در سال جاری شاهد شکوفایی پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای خواهیم بود  بخش اعظمی از این پروژه ها نیز در مرحله مطالعه، امکانسنجی و برگزاری مناقصه است که و بعد از اتمام فرآیندها عملیات اجرایی آن ها نیز شروع می شود.

جهانی ادامه داد: همچنین تاکنون یک هزار میلیارد تومان اعتبار طی سال 1401 برای پروژه های عمرانی این اداره کل مصوب شده است که امیدواریم تا سال 1402 ضمن تلاش برای افزایش میزان اعتبارات بتوانیم با تلاش مضاعف برای راههای استان گامی ارزشمند برداریم وی اضافه کرد: ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 80 نیروی راهداری به مرز برای خدمات رسانی به زائران

اعزام 80 نیروی راهداری به مرز برای خدمات رسانی به زائران