مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 11:172022-08-31حوادث

انهدام باند چهارنفره سرقت منازل در رفسنجان/برخورد قاطع پلیس با اراذل و اوباش


فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام باند چهارنفره سرقت به عنف در رفسنجان که متشکل از افراد بومی و اتباع بود در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، سردار عبدالرضا ناظری امروز در جمع خبرنگاران رفسنجان اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح های ارتقا امنیت اجتماعی در رفسنجان با پشتبانی دستگاه قضایی، همکاری که انجام دادند نسبت به شناسایی چندین باند مجرم در سطح شهرستان اقدام و موفقیت های خوبی حاصل شد.

وی ادامه داد: در این طرح مجرمان ،متهمان و محکومان فراری دستگیر شدند و انهدام باند چهارنفره سرقت به عنف که با ایجاد رعب و  وحشت وارد خانه ها شده و از منازل مردم مخصوصا خانه هایی که افراد سالخورده در آن زندگی می کردند و با راهنمایی یک خانم که از اعضای این باند بود، از توفیقات این طرح در رفسنجان بود که اعضای این باند هم افراد بومی شهرستان هم اتباع بودند و به چندین فقره سرقت اعتراف و اموال مسروقه اعتراف کردند.

سردار ناظری از کشف سیم و کابل سرقتی، خودرو و موتورسیکلت در اجرای این طرح یاد کرد و به دستگیری تعدادی اراذل و اوباش که با چاقوکشی در سطح شهر اقدام به برهم زدن نظم و امنیت شهروندان کرده بودند، اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند چهارنفره سرقت منازل در رفسنجان/برخورد قاطع پلیس با اراذل و اوباش

انهدام باند چهارنفره سرقت منازل در رفسنجان/برخورد قاطع پلیس با اراذل و اوباش