مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 18:322022-08-31سياسي

استاندار گیلان: قیام میرزا مشابه قیام امام خمینی (ره) است


استاندار گیلان با اشاره به تعبیر رهبر انقلاب در خصوص نهضت میرزا که مینیاتوری از انقلاب اسلامی بود، گفت: این مبارز نستوه به مؤلفه های مشخصی عقیده داشته که شباهت بسیاری به مؤلفه های قیام امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدمهدی اسماعیلی عصر امروز در کنگره بین المللی میرزا کوچک جنگلی در اجلاسیه تهران در سالن همایش های برج میلاد تهران با بیان اینکه سردار جنگل یکی از افتخارات گیلان است که مدت ها به فراموشی سپرده شده بود، اظهار کرد: امروز میرزا کوچک خان را بهتر خواهیم شناخت و بهتر خواهیم شناساند.

  وی با بیان اینکه حق میرزا این نیست که تنها یک سریالی درباره ایشان ساخته و سپس شخصت او در تاریخ تحریف شود، گفت: حق گیلان این نبود و تلاش می کنیم تا چهره واقعی گیلان را رونمایی کنیم و این تازه آغاز ماجرا است.

  استاندار گیلان با اشاره به حضور پر نور میرزا در تاریک ترین روزهای داشته که شباهت بسیاری به مؤلفه های قیام امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی دارد.

  استاندار گیلان با اشاره به اینکه میرزا در تمام دوران قیام خود و تا لحظه آخر به اسلام مؤمن بود، تصریح کرد: میرزا مردم را به صحنه آورد و رکن اساسی نهضت او مردم بودند و هرگز به خارجی ها اعتماد نکرد و رفع حوائج مردم و آبادانی مملکت از وجوه همت نهضت جنگل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گیلان: قیام میرزا مشابه قیام امام خمینی (ره) است

استاندار گیلان: قیام میرزا مشابه قیام امام خمینی (ره) است