مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 18:422022-08-31حوادث

دستگیری گرداننده سایت همسریابی به جرم کلاهبرداری


متهم پس از اخذ کارت بانکی، در یکی از سایت های فضای مجازی اقدام به فروش صوری مواد اولیه پلاستیک و شتر مرغ می کند و خریداران پس از واریز وجوه اولیه بابت بیعانه، - این فرد گوشی خود را خاموش و دیگر پاسخگو آنان نبوده و از این طریق نیز اقدام به کالاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: فردی که از طریق فضای مجازی و راه اندازی سایت همسریابی، اقدام به کلاهبرداری 100 میلیارد ریالی کرده بود، دستگیر شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سرهنگ فرج شجاعی روز چهارشنبه در این باره گفت: چند نفر از شهروند خانم با ارائه مرجوعه قضایی به کلانتری 31 جنت شیراز مراجعه و اعلام کردند در سایت همسریابی با شخصی که خود را دکتر معرفی کرده آشنا و پس از وعده خواستگاری و ازدواج و جلب اعتماد، کارت بانکی آنها را به منظور کار آفرینی و واریز حساب ارزی اخذ و سپس اقدام به کلاهبرداری از این شهروندان کرده است که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

  وی افزود: در بررسی های تخصصی مشخص شد که متهم پس از اخذ کارت بانکی، در یکی از سایت های فضای مجازی اقدام به فروش صوری مواد اولیه پلاستیک و شتر مرغ می کند و خریداران پس از واریز وجوه اولیه بابت بیعانه،این فرد گوشی خود را خاموش و دیگر پاسخگو آنان نبوده و از این طریق نیز اقدام به کالاهبرداری کرده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری گرداننده سایت همسریابی به جرم کلاهبرداری

دستگیری گرداننده سایت همسریابی به جرم کلاهبرداری