مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 18:472022-08-31سياسي

نهضت میرزا در راستای نهضت امام حسین (ع) در کربلا بود


رییس شورای سیاست گذاری کنگره بین المللی میرزا کوچک جنگلی با بیان اینکه نهضت میرزا در راستای نهضت حسین ابن علی (ع) در کربلا بود، گفت: اگر در تاریخ نهضت میرزا دقیق شویم می بینیم که تمامی علمای گیلانی در کنار نهضت و قیام همواره در کنار میرزا بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول فلاحتی عصر امروز در کنگره بین المللی میرزا کوچک جنگلی در اجلاسیه تهران در سالن همایش های برج میلاد تهران با بیان اینکه همه قیام ها در آغاز اگرچه با نام مردم شکل گرفتند اما به وعده خود پشت پا زدند، اظهار کرد: انقلاب هایی موجود در دنیا از مانایی ویژه برخوردار نیستند، این امر در ادبیات سیاسی و مفاهمه های بشری امروز جریان دارد.

  وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی توانسته سرفصلی نوین در اندیشه و ادبیات بشر ایجاد کند، افزود: انقلاب اسلامی نشان داد می تواند قیامی شکل بگیرد و مانا باشد اما امپراتوری رسانه ای که در دست استعمار نو است اجازه نمی دهد این مفاهمه در سایه این بعثت جدید شکل بگیرد.

  نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه صهیونیست می خواهد از مانایی این نهضت جدید جلوگیری کند اما تاکنون موفق نشده، تصریح کرد: در قرآن کریم بارها از کلمه قُل استفاده شده است و به تناسب موضوع و حکم در مقام بیان یک مطلب نو و تازه است اما در جمع بندی به این نک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت میرزا در راستای نهضت امام حسین (ع) در کربلا بود

نهضت میرزا در راستای نهضت امام حسین (ع) در کربلا بود