مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 شهریور 1401 ساعت 19:172022-08-31سياسي

پویشی که منجر به بخشش قاتل پس از 7 سال در باشت شد


رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از بخشش قاتل در پویش به خاطر حسین می بخشم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حسن نگین تاجی از ببخش قاتل در پویش به خاطر حسین می بخشم خبر داد و گفت: نزاع روز دوازدهم آبان ماه سال 1394 در شهرستان باشت منجر به قتل شد.

 رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه، این نزاع به خاطر اختلافات شخصی قاتل و مقتول با هم رخ داد افزود: با صدور کیفرخواست پرونده مربوطه در دادگاه کیفری یک استان در شهرستان گچساران، حکم قصاص نفس قاتل در اول مرداد ماه 1396 صادر شد که با اعتراض نامبرده به حکم صادره، پرونده در شعبه سی و یکم دیوان عالی کشور مجدداً رسیدگی و دادنامه صادره از دادگاه کیفری گچساران در ششم شهریور 1397 تأیید شد.

قاضی القضات دادگستری استان گفت: از زمان وقوع قتل، جمعی از سفیران صلح روحانیون وسادات جلیل القدر،ریش سفیدان و بزرگان و مجموعه دادستانی و دادگستری شهرستان باشت با برگزاری نشست های متعددی با خانواده مقتول خواستار گذشت بودند.

 مقام ارشد قضایی استان بیان داشت: در کنار تلاش افراد ذکر شده زحمت های فراوان  آقای رجایی منفرد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باشت نیز ستودنی است، که تلاش های ارزنده ای را به منظور گذشت خانواده مقتول از قصاص، انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویشی که منجر به بخشش قاتل پس از 7 سال در باشت شد

پویشی که منجر به بخشش قاتل پس از 7 سال در باشت شد